6 augusti

Idag vaknade jag 6 am, gick direkt upp och satte på mig mina cross country kläder, åt två äpplen & sedan satte mig i bilen för att åka dessa 20 minuter till skolan. Efter crosscountryn kom min värdmamma, mina värdesyskon och Laviana och hämtade mig, vi åkte hem och jag duschade och fixade mig lite. Sedan skjutsade Mandi (min värdmamma) mig och Laviana till the mall, där vi åt lunch och shoppade i flera timmar. Efter the mall åkte vi och lämnade min värdbror på din taekwando träning, skjutsade hem Laviana och sedan åkte hem och beställde lite kinamat. Annars har jag bara städat mitt rum och nu sitter vi och tittar på Ratatouille och äter svenska bilar godis.

Imorgon ska jag, som vanligt, åka till cross countryn på morgonen, sedan ska vi hälsa på Charlotte (en annan norsk utvytesstudent), där ska vi bada lite i deras pool & på kvällen ska jag, min värdmamma och Debbie (min värdmammas mamma) på en kurs där vi lär oss skjuta med pistoler. Typical Texas.


Kommentarer
Postat av: L1

Äääälskat älskar älskar att du skriver om allt! Fortsätt med det, sjukt kul att se😃😃😃

2013-08-07 @ 08:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0