8 augusti

Idag har det varit en bra dag! Det började med att jag var på cross country och där pressade jag mig själv väldigt hårt så jag klarade att springa det jag skulle springa, 8 km är det vi springer på våra recovering run, alltså dagen efter ett hårt pass. Våra recovering run är på 8 km, så jag skulle inte kalla det recovering. I alla fall, efter vi sprungit så blev det massa styrka. Lär nog få en fin träningsvärk imorgon. I slutet av träningen så har skolan i sina lokaler isbad, ja, skolan har massa isbadkar där folk som går på sporter i skolan får bada i för att få bort sin träningsvärk. Så vi satte oss i dessa badkar med alla kläder på, i 5 minuter var vi tvungna att ligga i och det kändes verkligen mycket mycket bättre efteråt. När jag kommit hem så skypade jag med Ellet och Beckson, det var verkligen välbehövligt. Dessa människor får mig alltid på bättre humör.
Annars har denna dag bara rullat på, jag och Laviana har bara tagit det lugnt hemma hos mig, tittat på 100 filmer (för som jag skrev förut, så är det för varmt för att vara ute), det har varit skönt att bara vara hemma en hel dag och inte göra någonting.... Annars då, det serverades enchilladas till middag då vi hade gäster här, jag tog ett långt bad och skypade med Nyman på kvällen. Med andra ord, det har varit en väldigt lugn men bra dag. Imorgon ska jag till en annan skola med mitt cross country team för att göra lite hilltraining, not excited at all kan jag säga. Nästan så att jag funderar på att ''råka försova mig'' eller ''råkat få väldigt ont i halsen under natten''
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0