Pool party

Idag var jag på pool party hos Devin, en kille från min cross country. Direkt efter cross countryn, 9.00, åkte jag Lauren, Olivia, Heather and Alaina till Devin där vi mötte alla andra. Vi hoppade direkt in i poolen, och sedan åt vi frukost där, som Devins mamma gjorde till oss. Det fanns äpplen & vindruvor doppade i kolasås, amerikanska pannkakor, muffins och någon ägg/ost kaka. Riktigt kul! Vi badade, spelade biljard, tog foton till 12 då Mandi hämtade upp mig och jag städade mitt rum och bara tog det lugnt! Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt, och gjort saker jag behövt göra men aldrig haft tid för det.

Imorgon ska jag ta en till spruta innan skolan, sedan ska jag till Lavinia och bada i poolen & efter det ska vi till the mall för behöver köpa lite kläder till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0